Why so serious?

Idag sjöng vi upp våra låtar för varandra. Fy fan va dåligt det gick, men det va kul att höra alla.Slutade väldigt sent och har mått skiiit nästan hela dagen. Så det va skönt att komma hem.Orkar faktiskt inte skriva mer. Det är synd att DHW inte är idag, istället är det en dokumentär som jag och syrran ska titta på. Fast vi får se hur länge jag vågar stanna kvar framför tvn, kanske springer därifrån.
Apropå att springa. Jag är stolt över mig själv. Träffade en människa idag som jag verkligen har lyckats , undvika...är det rätta ordet ?(A) Mötte människan idag iaf. Fick min som vanliga SPRING-impuls, men jag lyckades hålla mig sansad och tog det chill. Klapp på axel för mig ! ;)


puss<3

Kommentarer
Postat av: mimmi

pusss fina vän <3

2010-12-03 @ 12:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0