sum-41

I torsdag va jag på sum-41 konsert !! Så jävla kul de va !!!!!! 
Det va fett lökigt, kan inte ens räkna hur många blåmärken jag har efter det men det va så kul. Jag jossan, siri bårkade men en tjej som va sjukt störd i huvudet. Hon sparkade oss så vi sparkade tillbaka, drog henne i håret och slog henne. HAHA, de låter värre än vad det är men ja just då va vi fett arga. En av dom bästa stunderna va också när vi stod i kön och en fet kille som stod typ längs fram va sjukt jobbigt och killen brevid oss tar upp och snöboll och kastar den rakt i den feta killens ansikte !!! Fy fan va vi garva. Konsert kanske inte va den bästa idén för mig, jag blev typ mosat men tack vare underbara människor blev jag inte lika mkt mos som jag borde va blivit. ag hade skit kul iaf, behövde en sån kväll. Vill bara tillbaka där man inte tänker på någonting och bara är i ögonblicket. Tyvärr så mådde jag sämst efter konserten hade sjukt ont i min kropp så jag kunde inte sova, va helt död dagen efter....men de va fan värt de ! puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0