Första advent




Jag har helt glömt bort att det är första advent idag. Trodde att det va nästa vecka. Men shiit va snabbt tiden går. Snart är det ju julafton och massa :) Sjukt myysigt. Är väll dags att julhandla snart. Åhh jag gillar att gå och handla julklappar. Känslan av att veta att det snart är jul och gå runt i stan där dom har massa julpynd, så mysigt. Lite mindre roligt är ju då att man inte har så mycket pengar och att man inte får spendera dom på sig själv. Men jag gillar att köpa saker som andra blir glada för, även om julen inte egentligen handlar om presenter så är det mysigt när men ser att folket blir glada för presenten :) Oj vad jag pladdrar på. Nä men första advent då. Det spenderas i lägenheten, där jag sitter helt själv förövrigt. Men jag tror att syrran kommer hem snart. Puss och glad första advent, eller vad man nu säger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0