torsdag

Är det bara jag som tycker att dagarna bara flyger förbi?! Känns som att dagarna bara tickar förbi utan att man hinner uppfatta det. Snart är det jullov, vilket betyder: ingen mer skola på ett tag ! Efter det är det snart julafton. Det är fan snart!!! Och efter julafton är det verkligen inte långt till nyår och vad ska man göra då??! Känns som att man nästan borde börja planera sånt snart. Sen är det januari. Och då är det bara 18dagar tills jag blir 18 !!!! :O 18, fucking 18 år !!!! shiiit. kommer ihåg när jag va liten liksom. 18, myndig och allt. Känns som att då är man "vuxen" kanske. Måste börja betala för att gå till docktorn och massa skit. Man tackar........
Nä men det jag försöker få fram är att jag tycker att dagarna bara springer förbi medans man bara gör samma saker. Sover, vaknar, äter, skolan, hem, äter och sover. Hela dan, varje dag, samma sak. Man hinner inte njuta av dom fina ögonblicken liksom. Känns som att jag snart är gammal och kommer tänka tillbaka på allt, fast inte riktigt komma ihåg allt för att man inte gjorde nått....även fast man gjorde/gör de. Att allting bara kommer vara minnen och inget man riktigt upplevt. Okej nu är det nog dags för mig att gå ifrån datan ett tag, yrar bara runt. Måste sluta tänka så mkt !!!!!!!
puss<3




Kommentarer
Postat av: sirisirii

jag känner EXAKT samma sak! det är helt jättetråkigt! men vet inte vad man ska göra för att ändra på det, man måste ju gå till skolan, äta, sova och plugga liksom. går ju inte att komma undan! ))):

men sumkonserten kommer jag minnas länge, och när vi sjöng i regnet. mcflyperioden! och när vi stod på skolgården och lyssnade på mcfly och typ grinade (i berga) hahahaha, minns det som igår! när vi gick till hackstabacken mitt i natten! aaaah det finns så mycket! puss på dig, bästastebästa BÄSTA SOFIE! <3

2010-12-02 @ 17:24:49
URL: http://kalasklister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0