just the way you are

Igår va jag duktig. Jag orkade, eller jag orkade egentligen inte, men jag av med på dansen. Lite stolt över mig själv med tanke på hur jag mådde :P senare på kvällen bar det av till rockgården. Träffade lite folk, lyssnade på musik, de va trevlig. Lite synd dock att jag inte mådde så bra, kände mig väldigt osocial. men men inget att göra åt nu. Siri sov hos mig och nu på morgonen har vi pratat, varit lite tjejiga och plattat håret och kollat på en ur mysig julfilm som gick på tvn. Puss på dig bebis<3 tack för att du finns<3





Kommentarer
Postat av: sirii

tack för att du är bäst! jag elskar dig! <3

2010-12-05 @ 22:42:35
URL: http://kalasklister.blogg.se/
Postat av: love&peace

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-11 @ 12:23:18
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0