vårtecken

Idag va det så bra väder, riktigt vårväder. Solen lyste och det va varmt och skönt, man borde ha passat på att vara ute med än vad jag var. Men när jag väl va ute såg jag att massa blommor börjar ploppa fram och att gräset börjar bli grönare, marken torrare och hela världen är så mycket bättre när det är sånt väder.

Igår kom jossan över, vi tjockade oss lite, satt och snackade sjukt länge och kollade på film. Det va mysigt för det va länge sen det bara var vi två som umgicks ensamma.
På morgonen gjorde jag Amerikanska pannkakor till frukost som vi åt med sirap, det va super gott måste göra det flera gånger. När vi åt våra utsäkta pannkakor tittade vi på Planet 51 som va ganska kul (speciellt när man är övertrött). Vi skulle ha gymat men jossan skulle bort och Mimmi mådde inte så bra så Siri kom över och höll mig sällskap resten av dagen.

Vid sex tiden gick jag över till min mamma och åt middag men henne, helen och axel. Efter spelade vi massa spel (jag vann mest) och satt och pratade. Har ätit sjukt mycket godis och annat onyttigt i helgen så min mage är rund som en ballong och gör ont !
Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp ganska tidigt i morgon.

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0